יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

הפתעות בזוגיות

26.08.2014
בטרק מאטסרי למסטיה אריק הפתיע אותי מאוד עם יכולות הניווט שלו. המסלול מסומן בצורה גרועה למדי והמפה שהיתה לנו לא תאמה את הסימונים בשטח, כך שלמעשה רוב הזמן ניווטנו לפי המפה והמסלול המצוייר עליה ומפות השבילים הסוביטיות משנות השמונים.
הטרק הכי יפה שעשינו בסוונטי - התמונות לא מצליחות לתאר
העיניין הוא כזה - אריק הוא בגדול אחד כזה שיכול ויודע הכל, לפחות זה הרושם שהוא מנסה לייצר. אבל דווקא על יכולות הניווט שלו לא סמכתי כל כך. אולי זה בגלל שהוא איבד את הדרך בשביל מסומן בארץ בטיול הראשון שעשינו ואולי בגלל שבאותו טיול האינטואיציה שלי לגבי היכן סביר שיעבור מסלול היתה יותר גבוהה, הנחתי שלמרות ההתמצאות הפנומנלית שלו בעיר הוא לא ממש מתמצא בטבע.

בטרק שעשינו הוא היה מאוד מדוייק לגבי הכיוון והפניות שכדאי לקחת והוביל אותנו למקומות הנכונים ואילו אני בכיף הייתי מורידה אותנו לכפר הלא נכון.

האמת התביישתי קצת שלא סמכתי על יכולות הניווט שלו. זה לא כל כך נעים כשאתה לא סומך על בן הזוג שלך. במיוחד כששלי כזה "הוגה-בוגה" ניאנדרטלי. בהתחלה התלבטתי אם לספר לו שלא סמכתי עליו ולא האמנתי ביכולות שהנווט שלו ובסוף החלטתי לספר. להפתעתי, הוא הגיב ב"אני שמח שאחרי שנתיים וחצי של היכרות אני מפתיע אותך. זה כיף."

חשוב לדעת להעריך את היכולות של בן הזוג נכון אך עם זאת כיף לגלות דברים חדשים על בן הזוג, יכולות חדשות. מאוד נחמד שאפשר להגיד לו שהוא מפתיע ולפרגן, וגם טבעי שבן הזוג הוא לא כל יכול.

החלטתי לספר לאריק שלפני הטיול לא סמכתי על יכולות הניווט שלו

כאשר בפועל הוא גם ניווט אותנו למסעדה מדהימה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה