יום שישי, 16 בינואר 2015

חוגגים יום הולדת בחול

ה 29 בנובמבר הוא לא רק התאריך בו החליט האום על חלוקת ארץ ישראל, אלא גם יום ההולדת של אהובי. והשנה זה יום ההולדת הראשון שבו הוא היה רחוק מהבית, מהמשפחה ומהחברים. כבר בתחילת נובמבר התלונות של אריק לגבי ניו זילנד והיותה ריקה התגברו, ואיתן החששות של כיצד הוא יחגוג יום הולדת בלי חברים סביבו. בשביל אריק זה היה עיניין של ממש, עד כה הוא תמיד חגג יום הולדת עם המון חברים. יום הולדת 31 שלו היה עם כשישים חברים ויום הולדת 32 הוא חגג בפסטיבל מדברנרות. בגרוזיה חגגנו חצי שנה לנישואים עם תשעה חברים בטביליסי, את כולם הכרנו במהלך החודש שהיינו שם. ואילו בניו זילנד בקושי הכרנו תשעה אנשים בחודשיים ובטח האופציה לרכז אותם ליום הולדת היתה בלתי אפשרית. אז לעבור את יום ההולדת של אריק בשלום ובשימחה היה אתגר רציני.

ניסיתי לחשוב מה דבר שהכי ישמח אותו ביום ההולדת. כן, אני יודעת מה הגברים מבניכם חושבים, אבל נו באמת. אז ביקשתי מהחברים של אריק לצלם תמונות שלהם מברכים אותו. ככה יצא לו לראות את החברים בניו זילנד, ביום ההולדת שלו. תודה ענקית על שיתוף הפעולה.

את יום ההולדת בלינו ב wanaka, עיירה קטנה וקסומה עם נוף הרים ואגם והמון מקומות טיפוס ליד. אחרי הנהיגה בחוף המערבי כשכל מה שמלווה אותנו זה אפור וגשם, השמיים הבהירים פגשו אותנו ונתנו לנו הצצה לאחד הנופים הכי מהממים שיש בניו זילנד. אריק התלהב מוואנקה וזה כבר נראה מבטיח.
welcome to wanaka

טיפסנו יומיים וביום שלפני יום ההולדת הלכנו לטפס את המולטיפיץ׳ הראשון שלנו בניו זילנד. מולטיפיץ׳, זה מסלול טיפוס ארוך שעושים אותו בכמה מקטעים לגובה. הראשון מטפס, מגיע לתחנה ואז השני עולה עד אליו וממשיך הלאה. אצלנו אריק הוביל הכל. הנוף שנחשף בכל שלב מהמם. אין הרבה מה להגיד מלבד להוסיף תמונות. אחלה דרך להתחיל את חגיגות יום ההולדת.

אחרי המולטיפיץ׳ חזרנו לגסט האוס ויצאנו לאכול המבורגר ולשתות בירה. אגב, ההמבוגר הכי טוב בניו זילנד הוא ה star burger בוואנקה ולא ההמבורגרים המפורסמים ב queenstown. אחרי נסיונות למצא בר פתוח בוואנקה אחרי השעה עשר התייאשנו וחזרנו למלון. בקושי הצלחתי להחזיק מעמד מלהראות לאריק את מתנת יום ההולדת שלו. ב 12 הראתי לו את הסרטון. אריק ממש התרגש וכמעט בכה. בלי שום ספק יש דברים שכסף לא יכול לקנות - חברים שאוהבים אותך ומשקיעים בך. נראה שאחרי הסרטון אריק התחיל ממש להתרגש מיום ההולדת.
למחורת התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר טובה שאריק הכין. כן, זה בניגוד לרעיון אבל הוא מכין ארחות בוקר מטורפות. לכבוד יום הולדת 33 הוא נדרש לרשום 33 משאלות. שנה הבאה נראה כמה הן מתגשמות. התחלנו את כתיבת המשאלות בארוחת הבוקר והמשכנו בבית קפה שוקולד עם נוף לאגם ואחר הצהריים הלכנו לטיסת פעלולים. ליום הולדת אריק החליט להעניק לעצמו טיסת פעלולים עם אלוף פעלולי האוויר של ניו זילנד, כאשר במהלך הטיסה אריק הטיס את המטוס ועשה חלק מהמפעלולים. אריק אומנם טוען שאני הבאתי לו את המתנה אבל תכלס הוא רצה טיסה, אני רק שכנעתי אותו שזה בסדר לקחת את הטיסה במחיר המלא ולא את הטיסה הקצרה - זה יום הולדת חשוב להתפנק. אחרי זה אכלנו ארוחת ערב ויום למחורת אריק קיבל את השלט "under 40 and sexy".