יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

יום רגזן

לא כל הימים בטיול הם יפים. והחלטתי לכתוב על אחד כזה. כי הם קיימים - הרגעים הללו שהם עצובים ולא כיפיים ומתגעגעים הביתה ומרגישים לבד. לבד אני לא מרגישה אבל גם אני וגם אריק מרגישים את החסרון של המשפחה והחברים.

מבחינה כרונולוגית את הפוסט הזה כתבתי במקור לפני הפוסט הקודם שלי - לפני שהתקלקל לנו הרכב וכן עשינו את הקופלנד למרות הכל. פשוט שחכתי לפרסם וכל זאת החלטתי לפרסם אותו. קצת מצחיק כי במבט לאחור כמובן שהכל מסתדר. 

בטיול הראשון שלי פתאום היה לי יום ראשון של רע. לא הבנתי. הייתי בטיול הגדול והייתי אמורה לעוף על עצמי. והיה לי ממש גרוע. אני זוכרת שדיברתי אז עם גל שאמרה לי ״אף אחד לא מדבר על זה. כי כולם זוכרים בעיקר את הדברים הטובים. אבל הרבה מהזמן בטיול יש ימים שהם לא כיף. זה בסדר. זה ככה ופשוט צריך לעבור הלאה ולשפר את המצב״. אז באמת ככה זה. ישנם רגעי משבר או סתם רגעים של באסה.

נסענו מנלסון לייקס לכיוון fox glacier. אני החלטתי לנהוג כדי לאפשר לאריק לנוח ובחיי שאני נוהגת לאט בצד ההפוך של הכביש, אבל זה אולי לפוסט אחר. מזג האוויר היה רע למדי והכל היה אפור. נראה שאת ה copland לא נוכל לעשות בגלל מזג האוויר, ובכלל אריק ממש היה מצוברח וזה השפיע גם עלי.

אז שיחקנו סוג של ארץ עיר בנסיעה כדי להתעודד. למדתי שהרבה מילים  מסתיימות באות ״ה״ אבל כמה צומח וחי יש שמתחילים באות הזאת?! נסענו לראות את ה pancake rocks, שהיו באמת יפים ואריק טיפס על אחד מהם והתעודד. ואז נסענו הלאה לגריימות׳. התחבקנו הרבה והיינו הביחד אחד של השניה. כמנהגינו החדש בימי שישי - עשינו ארוחת שישי - קנינו בקבוק יין אדום וגם גבינה טובה ושוקולד, המון המון שוקולד.

יורים למטרה משותפת
התחלנו את הבוקר אצל ניקי ואד, מ HIT.
אד מכין קשתות אז יצא לנו לירות

סלעי הפנקייק - השמיים עדיין אפורים



















קצת ריקודים כדי להתעודד



















בסופו של כל נזג אוויר אפור יש קרן שמש.
וכן אכן היה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה