יום רביעי, 10 ביוני 2015

אריק הגשים חלום

יש איזה קסם מיוחד שקורה כאשר אנשים מגשימים חלום. חלום קטן או חלום גדול, זה לא משנה בכלל. נראה שמשתחררת כמות עצומה של אנרגיה, שימחה ואהבה. ככה היה אריק כשהוא הגשים את החלום שלו בניו זילנד לעבוד בחווה.
  
בקרייסטצ׳ירץ׳ נשארנו אצל ג׳אורג׳יה ואד שיש להם 6 ילדים. אחד מהם מתחתן ממש בקרוב וגם אישתו לעתיד גרה איתם, ויש להם כלב, חתול ומחלבה של שני עדרים של כ 800 פרות. הבית תמיד חי ומלא באהבה. כשהגענו אליהם אריק ישר ביקש לעזור לחלוב את הפרות. מאז שהתחלנו את הטיול בניו זילנד אריק חיפש חווה שיוכל לעזור בה. כל פעם שהיו אנשי hit עם חווה ניסינו להתארח אצלם. עד כה אריק עזר בכל החוות אבל לא יצא לו באמת לעבוד כחלק מאנשי החווה. עד שהגענו לג׳אורג׳יה ואד. ריטה, הבת של ג׳אורגיה, שעבדה במישמרת לקחה אותו איתה ואני הייתי עייפה אז הלכתי לישון. אריק חזר אחרי ארבע שעות חליבה שמח ומאושר, הוא היה כולו מלא בחרא וסיפר על כך בהתלהבות, וכמה נהנה ועל כך שנהיה טוב בזה.

יום למחורת הוא קם בחמש בבוקר כדי להצטרף לריטה לחליבה. בחיי שניסיתי לקום, אבל זה באמת לא היה הקטע שלי. לכן נשארתי לישון ובאתי רק בסוף, בעיקר כדי לראות את בעלי האהוב קורן מאושר. זה מדהים כי פרט לקזבג לא קמנו כל כך מוקדם בטיול הזה. והנה פה הוא קם בעשרים לחמש כדי בחמש כבר להיות במשמרת, בהתנדבות ללא תשלום. למישהו זה יראה מוזר אבל אריק עשה עוד שתי משמרות כאלה - זה היה החלום שלו בניו זילנד והוא הגשים אותו וכמות השימחה שמתלווה לזה קשה לתאור במילים.


אושר וקצת טירוף, אחרי שקמים ב  4:30 לפנות בוקר























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה