יום שישי, 2 באוקטובר 2015

מתכננים טיול ספונטני

21.08.2015



אני לא ספונטאנית. לפחות אף פעם לא ראיתי את עצמי כזאת. אבל אם הספונטאניות מתוכננת אז סבבה לי.
החלטנו לטוס בחגים, אבל היות והחלטנו חודש לפני החג המחירים של הטיסות היו בשמיים. וממילא לא הצלחנו להחליט לאן לטוס, אריק רצה לארה״ב אבל בגלל ההריון ביטלתי את הרעיון של 10 שעות טיסה. אז החלטנו לצאת להרפתקאה באירופה. במרחק של 4 שעות טיסה. נראה לאן נגיע - להיכן שיהיה כרטיס טיסה במחיר סביר, אולי להיכן שיש חברים ואולי ליעד החדש לשנינו.

האמת תמיד רציתי לעשות את זה. להגיע לשדה ופשוט לבחור יעד, יש לזה הילה של הרפתקאה. מדינה זרה, ולא ברור מה נעשה שם והיכן נישן.

ההסחפות על ההרפתקאה היא כמובן מוגזמת. בעידן שלנו יש טלפונים חכמים, יש אינטרנט, אפשר להשיג מידע ולהזמין מלונות במהירות, יש את המפות של גוגל, ויש לנו כסף. אם דברים משתבשים יש לנו גב כלכלי. ובכל זאת יש משהו מרגש בלא נודע הזה.

אז מה צריך לעשות ומה לוקחים?
בטוח צריך ביטוח נסיעות לחו״ל מראש, במיוחד עכשיו. דרכון, מסמכים רפואיים, כרטיס אשראי, קצת מזומן ביורו, וטלפון עם אינטרנט / שיחות בחו״ל. האחרון מומלץ מאוד. ובגדול זה הדברים הכי חשובים.
חוצמזה - תיק גב קטן, נעליים נוחות להליכה כי אני רוצה גם לטייל בטבע, בגד ים כי מה אם נגיע ליוון דווקא, מגבת, כפכפים, מברשת שיניים, מעיל גשם, חולצה חמה, צעיף (זה שימושי גם בים) וכמה בגדים.

וספר קטן ודף ועט בשביל לרשום מחשבות. וכמובן בן זוג אהוב.
וההרפתקאה מתחילה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה